Alltså serri..

Alltså jag får serri damp! :( Jag försöker bränna min film på en skiva men vi har bara brännbara CD-skivor hemma och inga DVD! FUCK. Aja, har frågat runt lite och det ser ut som jag nu kan få DVD-skivor från tre olika ställen, ni är så snälla så. :) Så senare idag kommer jag antagligen få bränna över min film på en skiva, yaahoo! Äntligen eller vad? Aja.. Tråkigt samtalsämne. ;)

Idag i skolan så retade jag och Linus sönder Ronja. :) Haha, vi har döpt om henne till Boris eller Barbro eftersom hon e "InvandraN!!" Hahah, näe mene Ronjas pappa Hansi kommer från Österrike och då driver vi med Ronja att hon är invandrare. Jag och Linus har inget emot invandrare egentligen utan vi tycker bara om att driva lite och vara rasistiska på låtsas. :) Så vi typ ropar på henne i korridoren och ba: "EEEEY INVANDARN!!" (a) Näe, men skämt och sido. ;)
Nu ska jag äta, sedan ut och träna med min hund och därefter duscha. :) Jag ska nog ta en cykelrunda bort till Agility-banan och träna lite Agility med henne. Det var längesen! Så vi hörs sen allihopa. ;) <3
Outfit idag, hahaha. Alltså jag och Tova är nog tvillingar ist för jag och Tove! För vi båda har köpt den där skjortan och har hittills nästan alltid haft på den samtidigt, busigt va? ;) <3 Jag diggar även t-shirten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0