fulare inlägg

Helluu sweethearts!



OOOH CORAAAAL! ..nej men! NEJ! hahaah, fyfan. Åh, min mobil e ju ba så jefla tard den kan bli. :( *unhappy* kill me. Aa fast näe. Skulle egentligen natta för över en timme sen men jag är busig och sitter uppe istället! :'D Tihi. Åh, det e typ en människa gjort mig superduperultramega glad, love 2 u babii. <3 YOU MADE MY FUCKING DAY! :'D <333 kärlek på dih. Btw så svälter typ jag här och det finns ingen god mat hemma! :'cc Skulle ge vad som helst för typ en.. KLADDKAKA?! ge mig? Ge till fattiga och svältande barn på busshållsplatsen vid Nybovägen. Höhöh, när jag och ronjabejbi satt o väntade på bussen så lekte vi fattiga o utstötta! Dels för att vi inte har något liv och dels för att vi tyckte det var ohyggligt roligt. :'D Hah nä men ärligt.. Jag borde inte trycka i mig ngt som en kladdkaka just nu när jag kommit igång med träningen. Då går ju allt mitt jobb till spillo! :c Hahhaha, nerå. Jag lever på det goda i livet, så jefla nice. :))) <33 Axelbejbi.. Jag svarar inte just nu på dina desperata, kärleksfulla och underbara sms just nu eftersom min mobil e tjockt med pajj! :)) Så nu vet du.. BLI INTE SUR! >:)) Höhöhöh. Ebbjobb-kusinbejbi jag vet att du underhålls av mitt inlägg just nu, SKRAATTA KVINNA! :''DD <3 haha du gjorde det, kult.
MEN NU SKA LINA NATTA OCH BLI STOR FLICKA. Kanske utöka min längd till 152cm?! YAAAAHOO. Axel har fan växt en centimeter så han e 182 NU! =(( Han ska vara 181cm så han e exakt 30cm längre än mig men IKKE! Du ska alltid göra tvärt emot vad jag vill Axel, så jefla taskigt. :(( Hahah nerå skoja, love u bejbi. <333 Men aaah,godnatt på er nu ska jag rida iväg vid solnedgången på min rosa ponny som springer jättejättesnabbt! pusssss.
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0