skola, gym, plugg!

Heysan!
Skolan idag gick bra fast den var lite dryg. Efter skolan så drog jag och Ronja och gymmade och därefter så pluggade jag SO och svenska. ;) Haha, känner typ av lite av ryggen men inget annat än. Det var typ första gången jag gymmade idag? Yeah! (aa) Just nu så sitter jag och tittar på "Vem vet mest" med Joakim och ska föra in en sista grej i NO-filmen som Tove absolut ville ha med.
Åh, jag är värsta glad över en av mina kompisar skull. :) Jag hoppas det verkligen går bra för dig ikväll, det är du värd. Btw.. Min mobil dog typ idag så det suger. Den är fett med vattenskadad så tumme ner för det. :(<3 Inte kul alls. Mene aja, höhöhö. Det e väl inte allt. OKEJ DET ÄR ALLT! ..eller? nej, skoja bara! Mene jag vill ha en ny snart iaf. ;o För den jag hade sög. Mene aja, har inget direkt vettigt att säga så hejdå på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0