Sjuk och Östersund

Heysan bloggen!

Idag så var jag inte på skolan eftersom jag är lite magsjuk och har ont i hela kroppen. Jag och mamma passade på att åka till Östersund vi 11:00 och fixa en ny mobil till mig, min gamla är ju död. :'c Mene iaf så stod det mellan Iphone 4 och Sony Ericsson W995. Det fick bli Sony Ericssonen eftersom jag troligen kommer ha sönder Iphonen på bara någon dag och mamma ville inte att jag skulle missa bruka internets åtkomsten på den, haha. Mene aja, den jag fick är väl rätt bra den med. Jag tycker det är skönare att ha konversationer ist för inkorg och skickade, sen så är det 8.1 megapixelkamera och jag tycker det faktiskt är rätt skönt att vara utan touch eftersom jag suger på det. (a) Killarna som jobbade där på phonehouse var skitschyssta! :) Love to them.

Mene sen drog jag och mamma och köpte lite andra nödvändigheter och därefter drog vi hem! :) <3


Tio par underkläder
Fyra bh:ar
Femton par strumpor
Ett halsband med vingar
En ring med blomblad
En film, P.s I Love you (Var tvungen att ha den filmen här i Åre också och inte bara i Stockholm)
En tidning, Solo
En mobil (haha nehe?)
Mat (Vad är godare än det?)
En MacBook Pro (haha nejdå, haft den ganska länge men tyckte den också skulle få vara med på bilden. Tihi)

Mene nu ska jag nog rulla igång "P.s I love you" (SKITBRA), äta lite och sedan läsa Solo! :D Hur bra låter inte det? Btw.. Jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon men kanske.. Jag har fan mopedkurs imorgon dessutom?! Hoppas jag e frisk. Mene aja,puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0