Bio till helgen!

Hello!
Sitter här och smsar och gör NO och SO. Geeekigt värre! ;) Skolan gick väl lite upp och ner idag.. Ibland var jag på strålande humör men sen så kom jag och tänka på en sak som bekymrat mig ett tag och då sjönk mitt humör som en sten. Men nu är jag på ganska glatt humör!
Till helgen ska jag och tio andra personer (Klassfest eller vadå?) dra in till Östersund och kolla på bio tillsammans! Hur nice? Vi ska se "I i rymden finns det inga känslor". Många har sagt att den är bra och rolig så det blir nog awesome. ;) Jag älskar humor! Liksom.. Vem gör inte? Heha! Mene aah, jag bjuder på en film från idag och en bild från igår! Visst är jag snäll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0