satans pluggande

Heys!
Skolan idag var väl helt okej. ;o Fick VG+ på den där mattediagnosen, haha. Liksom jag fick gå och fortsätta på den om jag ville för jag hade en halvtimme kvar av min tid. Men jag pallade inte! ;D Johan sa att jag kunde få ett MVG dåe men haha vafan, pallaaah. Så det sket vi i! På NO:n så redovisade vi filmen, det gick väl ganska bra. Nöjd över betyget iaf, MVG. :)) Sen hände det väl inge mera speciellt i skolan idag I guess.
När jag kom hem så fikade jag (woooow) och sedan sov jag till 19:00 för att samla lite energi inför det satans SO-plugget. Uschabuscha, pallar verkligen inte alltså.. (VARFÖR PLUGGA NÄR VI ÄNDÅ DÖR 2012?! LÅT OSS GÖRA NÅGOT ROLIGT OCH VETTIGT MEDANS VI KAN!!!!1111one. eller? haha nerå) Mene pluggade 4 timmar så ngt "vettigt" har man väl iaf gjort! eller..? -.- Mene imorgon så har jag tre träningspass.. (Skoljoggen, vanlig idrottslektion och idrott - elevens val) Alltså kill me, jag pallar inte! hahahah. Och sen när jag kommer hem så ska jag plugga direkt liksom?! vafan. EUW! :(( hahahaah. Känner att det här inlägget är otroligt intressant så ska väl låta ngn rolig komiker förgylla det här inlägget lite så ni inte dör av tristess. haha, ni får anagina.. Jag typ såg henne för första gången igår. Jag trodde hon typ var dålig innan så pallade nt ge henne ngn chans. Men igår gjorde ja de och hon har rätt intressanta o roliga åsikter. :) check her out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0