tre träningspass idag ;o

Idag så har man varit en riktig hurtbulle, haha. ;) Först skoljoggen, sprang typ 4,8 kilometer på en halvtimme. (lika lång sträcka som när jag sprang St.Olavsloppet.. Hhah ni vet den gången jag dog?) Mene idag så gick det rätt bra. ;) Efter det så hade jag vanlig idrott, träna på kompass och karta lite och sen så körde vi Spökboll resten av lektionen. Därefter så hade jag Idrott - Elevens val. Först jogga lite, sen springa stafett med medicinbollar (jag fick springa två gånger mer än alla andra, haha pjufh) sedan så körde vi terminator. :) Det var fan kul för jag, Hampus och Linus hamnade i samma lag så det var liksom bara att peppra på dem små liven. (a) Alla ba: "låt mig leva?!" hahaha, livrädda hela högen. Hans stod typ på en plint och ba: "DÖÖDA, DÖDA, DÖDAAA!" till oss, hahahahah. Så jävla skön! Sen så när Linus tog ut Rockberg så kastade han bollen på Linus och flinade då sa Linus "Ey, sluta kaxa för fan!" och då knuffade han till Linus och flinade ännu mer. Då fick Linus nog och tryckte ner han och slog till honom och sa att han skulle sluta kaxa. Björn fick komma och säga till dem att sluta. Mene när vi slutade idrotten sen så satt vi på trappan upp till bilden och väntade på Rockberg. När han kom så tog Linus tag i honom och ba: "Nu får du fan sluta kaxa, hör du det?! För annars jävlar!" då sa han ba: "jaajaa, okeejokeej!" och då så drog Linus ner honom i en vattenpöl och släppte honom. Vi stod där ett tag sedan och snackade lite och då ser jag att rockberg hade tappat sina nycklar. Hampus tog dem då och slängde dem i en vattenpöl och sen så kom Rockberg ner igen och då sa Linus: "Har du tappat något? Kanske ett par nycklar?" Han ba: "Ja, vart fan är dem?" Linus ba: "Äh, jag vet inte?" och då drog han ner och letade dem. Mene sedan så kommer han upp igen och ba: "öh, vart fan är mina nycklar!?" Linus ba: "äh, jag vettefan? varför frågar du mig?" han ba: "därför du har tagit dem?" Linus: "fan heller!" och sen drog han ner och letade igen och då hittade han dem. Alltså.. Jag förstår att Linus blir förbannad för det skulle jag också blivit om jag var honom. Det var egentligen rätt bra att han satte honom på plats så att han slutar, man ska ju liksom respektera niorna ändå för det är ju inte direkt roligt att hamna i onåd med oss.. eller? Mene aja, vi får hoppas nu att han vet att man inte ska kaxa för det lönar sig verkligen inte! Mene aja, nu vet ni det.. :) Nu ska jag plugga SO så ett jävla as. haha, hejdå! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0