Take me back to my real family, there I belong and want to be... I miss it. Life isn't fair.

Hellu där! Just nu är jag rätt så sur eftersom att Peter säger att jag bara kommer få ha kvar min andra bärbara dator till på fredag. Han kommer slakta den, avliva den, ha ihjäl den och ja vad fan han nu kommer att göra. JAG HATAR HONOM FÖR DET! Liksom vafan? Det är min dator och jag ska få ha kvar den hur jävla länge jag vill? Fattar inte varför han stör sig på den? helt sjukt. Han ba: "Den segar ihop internetsåtkomsten och bredbandet" Liksom för det första: Den är ens inte påslagen, för det andra det är inte dens fel?, för det tredje jag gör vissa av mina skolarbete på den, för det fjärde jag har min musik på den, för det femte jag har massor av saker på den som jag inte vill ha på min MacBook Pro men som jag vill ändå ha kvar och för det sjätte jag vill ha en PC eftersom de är lättare att hantera än en Mac. LIKSOM WHAT'S THE PROBLEM?! Blir bara så jävla irriterad..
Det fula är att jag egentligen borde diskutera sånt här med mina mamma eftersom hon är MIN mamma, MIN målsman och MIN försörjare. Liksom vafan? Lämna det här till min mamma och mig, snälla? o.o Blir bara så less. :( Jag hoppas ni kan förstå att jag blir det.. :/<3
"You gotta take chances for the things you care about!" Det ska nog bli mitt nya citat på headern sen. :) Jag älskar när Jerry Shepard säger så i Eight Below. Han säger så i trailern här nere dessutom, watch it. :)
Take me back to my real family, there I belong and want to be... I miss it. Life isn't fair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0