Kvällen

Hallooo!
Drog till Lokalen iaf. Det var rätt roligt! Jag var lika skum den här helgen som förra, hahaha. Fyfan vettefan hur jag alltid blir så jävla wierd? Aja, kul är det iaf. Direkt när jag kom dit så drog vi typ till Ica och köpte lite saker och sen drog vi till Holiday och snackade. Jag typ sjöng med i alla mina låtar på mobilen, Sarah och Ronja satt typ och snackade för sig själva, Tobbe, Sanna och Ebba snackade med varandra och Tove och Marcus med. Hööhöh, jag var lite utstött. (a) Nerå skoja bara. Men sen så drog vi upp till Lokalen, jag fick ett bukett  röda blommor av Linus då. Haha, sötis. När vi kom upp till Lokalen så spelade jag, Filippa och Sarah kort. Jag vann alla gånger (a) Grym man är, eller? haha.
När vi hade spelat klart drog vi och spelade basket, 21. :) Det var jag, Sarah, Filippa och Tobbe som spelade. Tobbe fick 13 så han åkte ut och sen vann jag (YEAAAAH), Sarah kom tvåa och Filippa trea. :) Mene det var en rätt jämn fight mellan mig och Sarah i slutet. Hahaha, mene vi typ fulade oss genom hela spelet. (a) Det var kul iaf! Efter basketen drog vi upp och kollade på film, Transformers och snackade. Har även en film inspelad där Tobbe, Sarah och Ronja leker lite med sina ben. Haha, ser asfult ut. Kan lägga upp den sen! :) Efter det så stängde Lokalen och alla drog hem. Jag fick skjuts av Tobbes brorsa Magnus, han och jag snackade typ Lady Gaga hela tiden. Han är typ ett stort fan av henne och jag diggar henne med. :) Vi båda såg henne i globen samtidigt! hhiih. Mene han är verkligen skitschysst, diggar honom. :))
Just nu så sitter jag och chattar med min käre vän Tobias Ekvall och kollar på tv. Det är nice! ;) Ska typ snart sova tror jag för imorgon måste jag plugga arslet av mig, haha. (aa) Skitkul! -.-' Eller? Mene aja, vi syns läsare! :) <3
Hahaha, gud vad jag ser sur ut! haha aja, mene så där såg jag ut ikväll iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0