Drömmar

Heysan bloggen!
Sitter här och smsar med min älskling och tar det lugnt fram för TV:n. ;) Precis fixat till mig lite, haha. Kunde inte leva med mig själv för jag såg så förjävlig ut nu efter orienteringen. Har inte orkat fixa till mig tidigare.. ;o  Men imorgon är det en riktigt chill dag så det känns riktigt skönt.
Jag är rätt trött nu så jag ska nog göra som min älskling gör just nu.. Han är nannig så han sa godnatt nu. :) Vi kanske kan joina varandra i drömmarnas värld? haha. Tänk om man kunde det? Dela drömmar med andra personer? Det skulle fan va skitcoolt! :D Då är det som att man är med varandra fast man sover? Man ba: "Ah, vi ses i drömmarnas värld inatt va?" Fyfan vad tufft, tänk om det var så? Då kan man hitta på vad man vill tillsammans med vem man vill! Då skulle man nästan vilja sova genom hela livet? hahah, eller? Man kan liksom typ drömma att man verkligen är med en kändis. Åka iväg till den personens drömmar, men då skulle kändisen fan aldrig få vara ifred. Alla skulle ju vilja störa dens drömmar. Lite drygt kanske. Haha, inte ens i drömmarna får man vara ifred. ;) Mene då kanske man kan ha såna där inbjudningar. "Idag så bjuder jag in dig till min dröm" Ja, så säger vi. Fyfan vad nice det skulle vara om det var så. ;)
Men nu ska jag nog sova och åka iväg till drömmarnas värld. Tyvärr inte tillsammans med någon, haha. ;) Men skulle vilja åka iväg till älsklings drömvärld och dela några underbara drömmar med honom. ;) Jag älskar dig, Axel. Puss på dig! <3

Jag nu, cepe ljus blev bilden men aja. ;) <3 pussn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0