update

Shohey!
Pjufh, äntligen hemma efter en jobbig dag i skolan med sex lektioner. -.- Hemskt.. Men iaf efter skolan så drog typ de flesta i min klass iväg till Östersund för att gå på Wissings fest men jag pallade inte. Har inte alls lust! Så sitter här hemma istället och har precis tagit en dusch. Mamma och Peter är också i Östersund så jag bor typ själv hemma men Joakim ska sova här med mig inatt iaf. (: Just nu så lyssnar jag på musik, gör NO och peppar inför imorgon. Bio och stan imorgon jue så det e nice. :) <3 Idag i skolan så var jag ganska opeppad på att vara social och umgås. Ville typ vara ifred så var typ reserverad mot alla. Men, men skönt att det är helg nu så man får vila upp sig och umgås med de man håller nära och kära. Love to you all! <3


liten o ledsen lina...

jag nue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0