Tobias Ekvall! Glädje på dig.

Nämen tja på fan!
Just nu så smsar jag med min gamle kompis Tobias Ekvall. Jag har typ inte snackat med honom på år och dar! :O Saknat dig vännen. <3 Hah, mene vi började snacka genom att en uppkäftig jävel på facebook var helt störd i huvudet och patetisk när han kommenterade en av Tobias statusar. Jag och Tobias sa emot honom och sa att han helt enkelt var patetisk och att han inte behövde skylta så jävla mycket genom att vara det. :)
Just nu snackar vi om att jag har räddat mänskligheten tillsammans med alla andra tvillingpar eftersom svenska tvillingregistret skickade ut såna där formulär som vi alla var tvungna att besvara på. Vi gjorde det för att hjälpa till med forskningen inom sjukdomar och tvillingar. :) Okej, jag känner mig lite som ett testdjur fast på ett bra sätt. Mene om de typ hittar något nytt läkemedel så kanske det är tack vare oss vett ni. Yey, go twins! ;)
Mene nu ska jag sova så jag växer någon centimeter. HAHA, ytterst troligt. Eller? Mene det finns väl fördelar med att vara 151cm också? I guess.. Haha, mene aja.. Nattie på era små GULLUNGAR! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0