skolan check, present till mamma check, läxor check, gå ut med hunden snart check!

Hellu snyggingar!
Skolan var ganska lång idag men rätt chill ändå så det var nice. På NO:n gick Linus & Andreas runt och filmade massor av personer och ställde dessa två frågor: "Hur tror ni att liv uppstår på andra planeter?" och "Hur tror ni att en rymdvarelser ser ut?" Hah, åh älskar alla personers svar på frågorna, It's hilarious! ;)  Mene när skolan var slut så snackade typ jag, Sarah och Ronja om filmen Torkel i knipa. Haha, älskar när Torkels lillasyster Rita ba: "Torkel, vill du leka med mina pappersdockor?" Han ba: "Nej, jag ska hänga med Jason" Hon ba: "Okej, vill du hänga med mina pappersdockor då?" hahaha, åååh bäst! Mene efter skolan så kastade jag frisbee med Nancy och sen åkte jag och köpte födelsedagspresent åt mamma. ;) Hon fyller 41 år den 10 september. Mamma börjar bli stor! :D hahaah. Och nu ska jag ut med Nancy, YEAH! Så pusshej, jag älskar dej. ;) <3 Okej, jag ljög. Jag älskar Axel! :D <3
öhhöhö, NO i skolan. ;) Jag fuckar typ ur på tove i slutet (a) mene
ja vill hålla på med filmen jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0